Forum The Vampire Strona Główna
->
Vampire Counts
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Zasady ogólne forum
----------------
Regulamin
Rangi
Warhammer Fantasy Battle
----------------
Zasady, pytania oraz odpowiedzi...
Raporty Bitewne
Rozpiski
Ustawki oraz turnieje
Gracze
Opowiadania
Beasts of Chaos
Bretonnia
Chaos Dwafs
Dark Elves
Dwarfs
Dogs of War
Empire
High Elves
Hordes of Chaos
Lizardmen
Ogre Kingdoms
Orcs & Goblins
Skaven
Tomb Kings
Vampire Counts
Wood Elves
Warhammer 40k
----------------
Zasady, pytania oraz odpowiedzi...
Raporty Bitewne
rozpiski
ustawki i turnieje
Gracze
Chaos Space Marines
Necrons
Gry RPG
----------------
Warhammer Fantasy Role Play
Dungeons & Dragons
The Vampire
----------------
Wszystko o wszelkiej maści wampirach...
Książki, filmy, gry
Hyde Park
----------------
Humor, żarty, itp.
Gry online
Gry na PC
Gry na konsole
Inne
----------------
Hordes
Warmachine
Mordheim
Magic the Gathering
Game of Throne
Gry Planszowe
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
TheVampire
Wysłany: Sob 16:32, 22 Mar 2008
Temat postu: Polskie uściślenia sędziowskie dotyczące VC (22.03.2008)
Polskie uściślenia sędziowskie
(21 III) Zmiany w stosunku do poprzedniej wersji uściśleń:
1. Jeśli walczą ze sobą dwa oddziały posiadające zasadę always strike first, kwestię rozstrzygamy wg mającego się ukazać FAQ do HE, a więc zasada Always Strike First po prostu jest ignorowana przy wymianie ciosów między modelami ją posiadającymi, a wszelkie ataki rozstrzygane sa wg normalnej kolejności (uwzględniając szarże, great weapons itd.)
2. Wampir może przekazywać swój WS dzięki Helm of Commandment, jeśli on sam nie styka się z wrogiem, nawet jeśli jednostka, w której się znajduje, uczestniczy w walce.
3. WS przekazywane przez Helm of Commandment jest modyfikowany zarówno przez modyfikatory oddziaływujące na właściciela przedmiotu, jak i te oddziaływujące na oddział.
4. Barding normalnie zmniejsza ruch Black Knights o 1, nawet jeśli korzystają z zasady eterycznego ruchu.
5. Istoty eteryczne są odporne tylko na efekty czarów (przedmioty/zasady specjalne) powodujące spowolnienie, ale nie na hity i inne efekty. Black Knights poruszający się ruchem eterycznym są również odporni na efekty spowalniające.
6. Gracz vampire counts może, ale nie musi, wyznaczać szeregowego Blood Knighta, aby działał jak champion w zakresie przyjmowania challenge’ów (ale nie może on rzucać challenge’ów)
7. Banshee może krzyczeć na jednostki w walce wręcz.
8. Czary: Invocation of Nehek oraz Summon Undead Horde mogą być używane, aby leczyć oddziały związane w walce wręcz. Czary Vanhal’s Danse Macabre oraz bound spell z przedmiotu Hand of Dust mogą być rzucane w walkę wręcz.
9. Jeśli w Ghoulach wykonujących ruch dzięki mocy “ghoulkin” jest bohater, nie może on opuścić oddziału – maszeruje jedynie razem z nim.
10. Moc „Flying horror” działa jedynie w wypadku, kiedy wampir jest pieszo.
11. Wampir posiadający moc “dread knight” może wykupić Hellsteeda lub innego wierzchowca, by zastąpić nim Barded Nightmare’a uzyskanego dzięki tej mocy.
12. Jeśli Corpse Cart ujeżdżany przez Nekromantę jest dołączony do oddziału, a nekromanta zostaje zabity, corpse cart zostaje na końcu tej fazy walki wręcz (po obliczeniu wyników walki) wystawiony z oddziału tak, aby jak najmniej zakłócić sytuację na polu bitwy. Jeśli oddział pozostaje w walce wręcz, to corpse cart jest wystawiany tak, aby również stykać się z tym samym wrogiem.
13. Walach's Bloody Hauberk należy traktować jako full plate armour.
14. Balefire Pike, Dreadlance oraz Black Axe of Krell zachowują zasady normalnych przedmiotów (lanca lub great weapon, zgodnie z opisem)
15. Black coach musi zasysać kostki powera w każdej fazie magii, gracz VC nie ma w tym zakresie wyboru.
16. Crimson gem of Lahmia: rany poświęconej przez użycie tego przedmiotu nie można wardować ani regenerować.
17. Avatar of Death i Dread Knight na turniejach: Wszystkie niemagiczne elementy wyposażenia muszą być widoczne na modelach, aby był zachowany WYSIWYG. Muszą być także odnotowane w rozpisce. Niedopuszczalne jest „zmienianie” broni z avatar of death między bitwami na jednym turnieju – w ciągu całego turnieju wybrana broń musi być taka sama.
18. Szarżujące rydwany nie zadają bohaterowi noszącemu nightshroud impact hitów. Bohater taki nie jest jednak odporny na impact hity nie wynikające bezpośrednio z szarży (np. czołgu, albo uciekającego rydwanu). Impact hity, które wskutek rozlosowywania trafiają w wampira, są ignorowane.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal2 Theme ©
Zarron Media
Regulamin